Alla inlägg under februari 2011

Av Linda - 19 februari 2011 09:23

jag hoppas det är fel på vår termometer, annars får jag mig en hundpromenad i -24 om en stund!

Av Linda - 17 februari 2011 10:40

trött. har gått hemma sysslolös sen kursen slutade innan jul, börjar nästan gå bakåt i måendet av det. försäkringskassan ringde en gång i början av januari. "ja, det är så att vi har ett möte med dig om 2 timmar men glömt att kalla dig". bra gjort. sen dess inte ett knyst förrän i förrgår då jag fick en kallelse per brev till möte 1 mars. bara 2,5 månad efter skolans slut, horray! 

längtar efter att komma igång med abetsträning, även om det bara blir 25% i början. hoppas jag kan hitta ett bra ställe att vara på oxå.


ska ge mig ut på en långpromenad med bamse nu, kanske blir lite piggare av frisk luft :)

Ovido - Quiz & Flashcards