Alla inlägg under mars 2012

Av Linda - 28 mars 2012 20:59

Rensat lite hemma. Hittat lite dagböcker från när jag var liten. Vilket bekymmerslöst liv jag verkade ha som 10-åring.


"HEJ DAGBOKEN

Idag var det jättefint väder. På rasterna i skolan hoppade vi hopprep.

GOD NATT DAGBOKEN"


"Hej dagboken

Idag åt vi fisk i skolan. Det var inte så gott.

GOD NATT DAGBOKEN"


"Hej dagbok

Idag hade jag växtvärk i benet.

GOD NATT DAGBOKEN"


Den jag skrattade mest åt var:


"Hej dagboken

Idag fick vi en höna

God natt DAGBOKEN"


Dock vet jag ju att det inte var så enkelt som det låter. Det var även den åldern jag hade kontakt med BUP första gången. Relationen med min så kallade far var inte bra (som att den någonsin varit det, haha) osv. Tack vare att det var mestadels roligt att kika tillbaka spars vissa av de söta böckerna med nallar, ankor och dylikt ett tag till.


Ovido - Quiz & Flashcards