Alla inlägg den 4 februari 2009

Av Linda - 4 februari 2009 16:18

veckan har hitills varit relativt lugn. moa är här på besök eftersom mamma jobbar massa nätter, så igår fick jag en trevlig kvällspromenad i kylan med svansviftande vovve. såna stunder känns livet jättenkelt och jag kan le så kinderna stramar.

tog mig faktiskt iväg till gruppterapin igår, dock gick jag efter halva för det blev för jobbigt. men lite cred ger jag mig själv att jag trots allt kom iväg.


just nu ser det mesta nattsvart ut. inte ens det faktum att jag tappat 8 kg sedan jag ändrade matvanorna i samband med att jag fick gallsten ger nånting. det enda jag kan tänka då är att det är så mycket mer som jag vill ha bort så det där räknas inte. jag vet ju att jag borde känna mig nöjd men det gör jag inte.


jaja. ska försöka slappna av med lite spelande nu, ikväll hade jag tänkt försöka få sambon att gosa med film och te och massa mys. blir nog inga problem :) 

Ovido - Quiz & Flashcards