Alla inlägg den 18 augusti 2009

Av Linda - 18 augusti 2009 10:35

men grattis. eller. tydligen kan man inte vara allergisk, men överkänslig. väldigt väldigt ovanligt, men det förekommer. tydligen hos mig med. såklart.

nog är jag lättad att veta att det inte är något allvarligare fel, men detta är faktiskt helvetiskt jobbigt.

jag har undrat sedan jag hade min första pojkvän varför i helvete sperma känns som brännande eld. varit orolig för det ena och det andra skrämmande scenariot. under läkarsamtalet i morse tömde jag mina funderingar om hur sjutton jag och sambon ska bära oss åt när vi ska skaffa barn, ska jag behöva lida varje "försök"? har jag lika stora problem då kan man få hjälp med sån där hur det nu stavas. inseminering kanske? egentligen är det väl inget superproblem, men det känns rätt jobbigt just nu. och det är drygt att behöva ha bråttom isär för att jag ska slippa ha ont i en halvtimme.


ska försöka fokusera på att jag åtminstone är någorlunda frisk. det finns ju mycket värre problem. 

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards