Alla inlägg den 20 april 2010

Av Linda - 20 april 2010 11:01

har just återupptäckt (händer varje vår) en av de jobbiga sakerna med värmen för mig. särskilt när jag är stressad. jag blir så jäkla varm och börjar svettas som en gnu!

skulle nyss ut med bamse innan jag snart ska med bussen ner på stan. fullpackad med sopor och kompost med bamses koppel i ena handen. mobilen ringde, som var nerklämd i jeansfickan såklart. lyckades svara samtidigt som jag fortsatte stapla mot sophuset. bamse brukar aldrig bry sig om andra människor, men nu såg han en gubbe som han bara lära hälsa på. mobilen flög iväg, jag böjde mig för att plocka upp den samtidigt som bamse strävade mot farbrorn och då ramlade ju gamla potatisar ur kompostpåsen. suck. snacka om typiskt mig!


jaja, ner på stan för lunch med världens bästa hamster! :)

Ovido - Quiz & Flashcards