Alla inlägg under januari 2011

Av Linda - 20 januari 2011 17:42

en kvinna berättade idag för mig att vita duvor tydligen ska bringa tur när hon såg paloma sitta i sin gunga i fönstret. den här veckan har jag rivit mig med rivjärn på tumknogen, halkat och skadat svanskotan, blivit påkörd av en cykel och skurit mig i pekfingret på en konservburk. väldigt lyckosamt, yeah.


och än är det bara torsdag... :P

Av Linda - 18 januari 2011 08:35

ja, detta var ju kul. halkade brutalt igårkväll och landade på nedre ryggen och högra handen. tror inte svanskotan är stukad, eller hoppas åtminstone inte det (det räcker att jag har haft en stukad sådan en gång!). jag kan knappt gå eller röra mig utan att det smärtar. handen är väl okej, och tur i oturen är jag vänsterhänt.

men ändå. bläääää just nu. det gör ont!

Ovido - Quiz & Flashcards