Direktlänk till inlägg 7 juni 2008

klumplarven

Av Linda - 7 juni 2008 22:40

jag är en sådan otroligt klumpig och osmidig person. ni som känner mig har säkert lagt märke till att jag alltid har ont någonstans. de senaste har varit skum vrickning av foten, missödet med rakhyveln så nageln försvann, knäskrapning vid överhopp av ett ca 30 cm högt räcke(!) och idag ny skada på foten.

det gick till så att jag enkelt skulle bära in middagstallriken hemma hos mamma, kniven gled av tallriken och landade såklart med spetsen ner i sidan av min fot. tilläggas ska att hon har sådana där vassa jädra grejor, inga vanliga matbestick.

det är ingen större skada, så jag ska väl vara relativt glad. bara ett litet hack. jag förstår bara inte hur jag alltid lyckas! om jag tänker efter har jag nog alltid varit sån, vilket troligen innebär att jag kommer fortsätta.


att robert vågar bo med mig, det är ett mysterium. 

 
 
Ingen bild

Lussan

9 juni 2008 19:22

Gud vad skönt att läsa att det finns fler än jag som alltid lyckas klanta till det för sig själv. =)

 
Ingen bild

Malin

10 juni 2008 13:49

Tack för serien, sträckkollade på alla avsnitt i söndags, plus 8 av New Amsterdam som jag fick av mamma. Give me more!
Vilken serie som helst faktiskt, så himla skönt att bara slappkolla när man är bakis eller less på världen.
Hoppas allt är bra hemma. Hälsa Robban =o)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda - 20 november 2012 17:00

Ny vecka, nya tag? Jag försöker. Men gravidbullen är i vägen vad jag än ska göra. Ta på sig strumpor till exempel. Det måste verkligen se lika jobbigt ut som det är för häromdagen frågade sambon om han skulle hjälpa mig. Men vad fan, lite värdighet...

Av Linda - 13 november 2012 16:03

Idag har varit en helt okej dag. Det går så otroligt upp och ner med måendet just nu så jag är glad för det lilla. Fick tid över på tvätttiden idag så vi har tvättat lite minityrkläder. Bakat kärleksmums tills en vän till sambon kom förbi, resten är ...

Av Linda - 4 november 2012 16:38

Känslan när hela ens inre skriker "Du har gjort ett misstag!". ...

Av Linda - 4 november 2012 11:38

Tuff dag. Allt känns bajs och blä. Ångest från varje por.

Av Linda - 31 oktober 2012 11:38

Flytten är över. Dock har jag varit megaförkyld ända sedan vi anlände. Frossa, värmevallningar, hosta tills kräkningar, snorig. Ja, ni fattar. Dessutom kan jag inte gå utanför dörren pga smärtor i nedre rygg. Ischias troligtvis. Ska träffa min nya ba...

Ovido - Quiz & Flashcards