Direktlänk till inlägg 4 september 2008

blekinge, here we come.. again

Av Linda - 4 september 2008 10:22

idag bär det än en gång av till ronneby/kallinge. en av sambons vänner fyller 25, så på lördag är vi bjudna på hans fest. blir en kortisresa då vi inte har någon som kan bo med katterna, istället ska mamma åka och mata och kika till dom varje dag.

vi kommer iväg rätt sent, jag har en tid med maria nu klockan 11, sen ska vi få i oss ordentlig lunch och så. vi tänkte försöka lyckas åka alla 70 mil utan att stanna och köpa käk. vi ska ladda upp med hemgjorda baguetter, portionsförpackningar med kräm, bananer och en jädrans massa smågodis ^^


jaja, lär springa till bussen nu och stressa igenom en timmes terapi. måste verkligen lära mig slappna av och varva ner mer, annars kommer jag få tillbaka min magkatarr >.< 

 
 
Ingen bild

Tomas

5 september 2008 11:45

Ja, stressa inte med terapi. Då tappar den poängen. Bara ta det lugnt och om det råkar bli en timme och 10 minuter så låt det bli det.

 
vampireslave

vampireslave

7 september 2008 20:50

du är nominerad i min blogg! kram på dig saknis =)

http://vampireslave.blogg.se

 
vampireslave

vampireslave

7 september 2008 20:53

haha, tror förra kommentaren blev med adress till min gamla blogg. jag är lite snurrig! =)

http://vampireslave.bloggagratis.se

 
CrimsonAnna

CrimsonAnna

8 september 2008 07:58

Hittade hit via Vampireslave. Jag önskar dig lycka till på resan-har själv kommit hem från en trevlig resa stockholm-övik

http://www.metalanna.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda - 20 november 2012 17:00

Ny vecka, nya tag? Jag försöker. Men gravidbullen är i vägen vad jag än ska göra. Ta på sig strumpor till exempel. Det måste verkligen se lika jobbigt ut som det är för häromdagen frågade sambon om han skulle hjälpa mig. Men vad fan, lite värdighet...

Av Linda - 13 november 2012 16:03

Idag har varit en helt okej dag. Det går så otroligt upp och ner med måendet just nu så jag är glad för det lilla. Fick tid över på tvätttiden idag så vi har tvättat lite minityrkläder. Bakat kärleksmums tills en vän till sambon kom förbi, resten är ...

Av Linda - 4 november 2012 16:38

Känslan när hela ens inre skriker "Du har gjort ett misstag!". ...

Av Linda - 4 november 2012 11:38

Tuff dag. Allt känns bajs och blä. Ångest från varje por.

Av Linda - 31 oktober 2012 11:38

Flytten är över. Dock har jag varit megaförkyld ända sedan vi anlände. Frossa, värmevallningar, hosta tills kräkningar, snorig. Ja, ni fattar. Dessutom kan jag inte gå utanför dörren pga smärtor i nedre rygg. Ischias troligtvis. Ska träffa min nya ba...

Ovido - Quiz & Flashcards