Alla inlägg den 14 mars 2008

Av Linda - 14 mars 2008 20:25

nu är det stopp i larvens bakfabrik. jag orkar inte mer idag. bara tårtorna och morotskakan att fixa imorgon. det dummaste av allt, det är att jag kom på efter att vi handlat allt till bak och tårtor, kom jag ju på att jag egentligen ville bjuda på smörgåstårta eller något.

min mage krampar av sockeröverdos. fast jag inte smakat mer än en enda bulle. kanske ställer den in sig för morgondagen för att den vet att jag kommer äta massa godsaker? kanske ångor från all deg som påverkat? ^^


hade väldigt trevligt på bilden idag. som ni ser på bilden med diana och mig, haha! trots att jag hade en hemsk låt som ville rulla ut från mina läppar de hela två timmarna. "kebabpizza.. slivovitza"

allt är dennis fel! jag har inte sett något alls av melodifestivalen, men han länkade ett videoklipp med låten. den är så hemsk!



Av Linda - 14 mars 2008 12:26

av någon anledning kunde jag inte somna om efter sambons alarm klockan 7 i morse. jag brukar alltid kunna det, reagerar lite halvt på hans hemska signal, de 2-3 gånger han väljer att snooza, och krashar sen på kudden för några timmar sömn till. idag gick det bara inte. så jag bestämde mig för att vara effektiv och gå upp tidigt för en gång skull!

efter frukost och när robert gett sig av till skolan bakade jag bullar inför lördagen. robert hade köpt lite större bullformar än jag brukar använda, vilket jag försökte anpassa mig till. bullarna blev dock typ överstora, ser nästan genmanipulerade ut :P


blir snart upphämtad av mamma som ska skjutsa mig till dennis bild- och skrivkurs. ska bli jätteskönt att komma hemifrån och göra nåt skoj.


efter det är det troligen hem och baka mer som gäller. namnam!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards