Alla inlägg den 30 maj 2008

Av Linda - 30 maj 2008 09:42

hela denna vecka har verkligen varit fullspäckad. iaf för att vara jag. har träffat marie för lite glasskonsumtion, vilket var jättetrevligt. flängt omkring som en tok känns det som.


från igår är jag och sambon hus/katt/hundvakt för mammas räkning. moa har vi hos oss, sen får vi åka ut till åshammar varje dag och vattna blommor och hälsa på min gosronja. en veckas sol på malta där syrran för tillfället är bosatt är det som gäller för min mor nu. det förtjänar hon.

från början hade hon tänkt köra till arlanda, men som tur(^^) var så började hennes bil krångla. min hjärna började direkt spinna så jag erbjöd henne skjuts både för att hon skulle slippa köra med sin onda rygg och för att vi skulle kunna ta en avstickare till södertälje.


gårdagen spenderades alltså delvis i en kokhet bil, därefter mötte vi melissa på stan i södertälje. hennes vän nathalie lärde oss vad en ostig person är. jag är inte helt säker på att begreppet gick in, men jag jobbar på det. fick även träffa en übersöt vincent, ca 14 månader om jag minns rätt :)


eftersom jag är den jag är blir det ju ingen roadtrip utan lite shopping. har nu ett par nya drakar till sovrummet, lite annat smått och gott och det allra bästa: grundkit för smyckestillverkning. ska bli kul att göra lite mer avancerade smycken än bara med gummitråd ^^

Ovido - Quiz & Flashcards