Direktlänk till inlägg 16 januari 2009

oro dygnet runt

Av Linda - 16 januari 2009 13:26

jag vet att vi gjort det vi kan med theodor nu, men jag är så orolig för min lilla bäbis att jag inte vet var jag ska ta vägen. de andra katterna äter dessutom väldigt dåligt, det har de gjort ända sen vi var i blekinge. allt blev fel med kattvakt då, malin blev sjuk, åkte hem och sa inte ens till oss. fast mamma var hos oss varje dag såklart och matade dom, men jag är ändå sur. man ringer om man åker ifrån något man lovat att göra, hur sjuk man än är.

vi hade inte kunnat göra något nerefrån blekinge, men vi gick där i godan ro och trodde katterna hade sällskap. men iaf, tillbaka till ämnet.

de hade mat framme då istället för att få på bestämda tider, vilket jag tror blev fel. nu är de jättestressade när de ska äta. dessutom har de en helt ny kattvän som bor tillfälligt med dom, så det blir nog lite extra. är inte så orolig för det, de kommer komma tillbaka i vanorna igen, men theodors tillstånd gör att jag får loopisar i magen så fort någon av katterna nyser.


det är bara gnäll i bloggen nu känner jag, men jag skriver det jag känner så får de som inte orkar/vill läsa låta bli. tänker inte försköna min vardag för någons skull ^^

försöker hålla mig sysselsatt för att slippa tänka på theo, men det går sådär. kaos i huvudet om terapin med, men jag har sagt mitt och kan bara vänta.


ska hoppa in på katthemmet ikväll för ing-marie skulle vara ensam, tror det är väldigt uppskattat. jag vill verkligen hjälpa till så mycket jag kan, men är samtidigt rädd för att ta på mig för mycket. ikväll tror jag dock kan bli skönt, lite att göra kanske skingrar alla tankar litegrann.


längtar tills 1 februari, då ska nämligen min gullsandra flytta hem från eskilstuna! lurv till dig baby! :D

 
 
Ingen bild

Malin

19 januari 2009 23:39

Jaja, det är ju mitt fel att katterna inte äter. För katter kan ju inte äta själva. Det vet ju vem som helst.

 
Lindalarven

Lindalarven

20 januari 2009 09:46

ja, malin, det var exakt det jag skrev, eller hur? eller inte.

http://hallonlarv.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda - 20 november 2012 17:00

Ny vecka, nya tag? Jag försöker. Men gravidbullen är i vägen vad jag än ska göra. Ta på sig strumpor till exempel. Det måste verkligen se lika jobbigt ut som det är för häromdagen frågade sambon om han skulle hjälpa mig. Men vad fan, lite värdighet...

Av Linda - 13 november 2012 16:03

Idag har varit en helt okej dag. Det går så otroligt upp och ner med måendet just nu så jag är glad för det lilla. Fick tid över på tvätttiden idag så vi har tvättat lite minityrkläder. Bakat kärleksmums tills en vän till sambon kom förbi, resten är ...

Av Linda - 4 november 2012 16:38

Känslan när hela ens inre skriker "Du har gjort ett misstag!". ...

Av Linda - 4 november 2012 11:38

Tuff dag. Allt känns bajs och blä. Ångest från varje por.

Av Linda - 31 oktober 2012 11:38

Flytten är över. Dock har jag varit megaförkyld ända sedan vi anlände. Frossa, värmevallningar, hosta tills kräkningar, snorig. Ja, ni fattar. Dessutom kan jag inte gå utanför dörren pga smärtor i nedre rygg. Ischias troligtvis. Ska träffa min nya ba...

Ovido - Quiz & Flashcards