Direktlänk till inlägg 1 april 2009

ny dag nytt försök

Av Linda - 1 april 2009 10:52

trots att allt är svårt nu ska jag försöka klämma in min nyårstanke. göra det bästa av varje dag. har tappat det lite nu när det varit så mycket kaos, men idag ska jag göra mitt bästa för att få ut det jag kan av dagen.

blev en aning upplyft av att prata med dennis och syrran på msn igår när jag hade ett anfall av panikångest. även om vi inte pratade om bara roliga saker så gäller det ju att vinna tid. det är oftast det mina attacker handlar om, att jag blir impulsiv på ett negativt sätt. får jag lugna mig blir det inte helt bra, men lättare att uthärda.


idag är mitt huvudsakliga mål att ta mig till apoteket och hämta ut nya smärtstillande eftersom de är helt slut. har ringt och kollat så mitt nya recept finns inne, så jag ska vakna till över mitt morgonte (champagne cream är dagens val ^^) och sedan försöka peppa mig för en promenad i solskenet med bra musik i lurarna. tar lite mindre än en halvtimme att gå till apoteket vid sjukhuset, så det är rätt lagom.

klarar jag inte peppandet blir det bussen, men bara jag tar mig iväg tänker jag känna mig duktig! 

 
 
Bimbo Boy

Bimbo Boy

1 april 2009 18:58

Svar: Tack haha! Jag måste bara hitta någon att gifta mig med först. ;) Kul att träffa dig i dag! Du kan ringa eller skriva till mig när du har ångest så ska jag göra mitt bästa för att försöka göra dig liiiite gladare iaf. ;)

http://www.bimboboy.com/blogg

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda - 20 november 2012 17:00

Ny vecka, nya tag? Jag försöker. Men gravidbullen är i vägen vad jag än ska göra. Ta på sig strumpor till exempel. Det måste verkligen se lika jobbigt ut som det är för häromdagen frågade sambon om han skulle hjälpa mig. Men vad fan, lite värdighet...

Av Linda - 13 november 2012 16:03

Idag har varit en helt okej dag. Det går så otroligt upp och ner med måendet just nu så jag är glad för det lilla. Fick tid över på tvätttiden idag så vi har tvättat lite minityrkläder. Bakat kärleksmums tills en vän till sambon kom förbi, resten är ...

Av Linda - 4 november 2012 16:38

Känslan när hela ens inre skriker "Du har gjort ett misstag!". ...

Av Linda - 4 november 2012 11:38

Tuff dag. Allt känns bajs och blä. Ångest från varje por.

Av Linda - 31 oktober 2012 11:38

Flytten är över. Dock har jag varit megaförkyld ända sedan vi anlände. Frossa, värmevallningar, hosta tills kräkningar, snorig. Ja, ni fattar. Dessutom kan jag inte gå utanför dörren pga smärtor i nedre rygg. Ischias troligtvis. Ska träffa min nya ba...

Ovido - Quiz & Flashcards