Direktlänk till inlägg 19 april 2009

bästaste söndagen

Av Linda - 19 april 2009 22:18

idag har det varit fira-sambon-dag. från min släkt då, hans egen bor lite långt bort :P vi har grillat massa god kyckling (utan glas! haha!), ätit min hemmagjorda potatissallad och därefter fikat tårta och kanelbullar (hembakat såklart ^^).

jag fick godis och en blomma i efterskott sedan jag fyllde också så det blev nästan lite dubbelfirande :) 


min släkt är verkligen den bästa man kan ha. vi är så knäppa och härliga tillsammans! 



 
 
vampireslave

vampireslave

20 april 2009 11:48

hej gullerumpa! jag är kass på att höra av mig för tillfället. har inte mått så toppengrejt. måste ta tag i den där lilla restrippen du pratade om. kanske kan höras ikväll? om jag inte glömmer bort var jag bor och tar fel buss hem.^^ saknar dig i alla fall massor och hälsa rob grattis i efterskott från oss! kramar!

http://vampireslave.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Harvey the Mutant Ninja Hamster

20 april 2009 16:15

Meh, jag gjorde ju det mesta jobbet med potatissalladen ;P
Skalade potatis jättelänge.. Nästan.. Till och med..Juh! Och så godkände provsmakningen på den med!
Tack för ett jättebraigt födelsedagsfirande sötlarv, fick mer än en hamster kan begära av en födelsedag.. Av massa-många födelsedagar till och med

 
Ingen bild

Lindalarven

20 april 2009 20:35

till hamster: ja, men jag menade att det var ett recept jag hade hemma ju! men kan skriva ett helt inlägg om att du skalade potatis om du vill ;) där jag kan tillägga att jag var uppe på natten och bakade dina bullar och tårtor och allt annat ;P haha!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda - 20 november 2012 17:00

Ny vecka, nya tag? Jag försöker. Men gravidbullen är i vägen vad jag än ska göra. Ta på sig strumpor till exempel. Det måste verkligen se lika jobbigt ut som det är för häromdagen frågade sambon om han skulle hjälpa mig. Men vad fan, lite värdighet...

Av Linda - 13 november 2012 16:03

Idag har varit en helt okej dag. Det går så otroligt upp och ner med måendet just nu så jag är glad för det lilla. Fick tid över på tvätttiden idag så vi har tvättat lite minityrkläder. Bakat kärleksmums tills en vän till sambon kom förbi, resten är ...

Av Linda - 4 november 2012 16:38

Känslan när hela ens inre skriker "Du har gjort ett misstag!". ...

Av Linda - 4 november 2012 11:38

Tuff dag. Allt känns bajs och blä. Ångest från varje por.

Av Linda - 31 oktober 2012 11:38

Flytten är över. Dock har jag varit megaförkyld ända sedan vi anlände. Frossa, värmevallningar, hosta tills kräkningar, snorig. Ja, ni fattar. Dessutom kan jag inte gå utanför dörren pga smärtor i nedre rygg. Ischias troligtvis. Ska träffa min nya ba...

Ovido - Quiz & Flashcards