Alla inlägg den 7 oktober 2009

Av Linda - 7 oktober 2009 18:06

varför tror vissa människor att telefoner bara funkar åt ett håll? ni som är mina vänner, ta inte åt er! jag menar absolut inte någon av er som har mycket och inte har tid eller ork.

jag vet själv att varje gång jag har hälsat på farmor & farfar sedan jag var kanske 12, slänger farmor alltid ur sig någon kommentar om att "vi hör ju av dig/er så sällan". av finkänslighet (ja, jag vet, inte en av mina mest uppenbara sidor) har jag aldrig slängt ur mig att telefonen faktiskt funkar om de skulle ringa mig med.

syrran sa nåt om att de brukar fråga hur jag mår och varför jag aldrig ringer nowdays. liksom vadfan! om de undrar hur jag mår, RING och fråga. eller? jag ringer oftare än de gör iaf. är så irreterad på det där just nu. nästa gång farmor säger nåt sånt kommer jag ha god lust att säga vad jag tänker. jag behöver ju inte säga det på värsta sätt som går, men kanske lite fint säga att prova att trycka mitt nummer på telefonens knappar så kanske den.... ringer till mig! wow! är det möjligt att det går?? blä.




liten svacka just nu med, mycket ångestattacker. var på färdighetsträningen igår iaf och det var skönt. första halvtimmen ekade bara "jagvillhemjagvillhemjagvillhem!" i skallen, men efter ett tag kunde jag slappna av och delta lite mer. imorgon är det induvidualterapi med. har en hel del på hjärtat denna vecka. blir skönt att få ut det.

nu blir det laga mat och sen film. chicken bits! så jäkla länge sen :D

Ovido - Quiz & Flashcards