Alla inlägg den 11 oktober 2009

Av Linda - 11 oktober 2009 09:08

nu har det varit lite många negativa inlägg på raken tror jag. som tur är mår jag bättre nu, ni som fortfarande läser och inte tröttnat på gnäll får en medalj för att ni är kvar ;)

har haft en väldigt bra helg! blev impulsinbjuden till tjejkväll i fredags hos marie och galnare kväll får man leta efter i mitt register senaste tiden. ett gäng tjejer, tacos och allmänt flum. kom inte hem förrän närmare 4 på lördagmorgon, men jäklar vad kul jag hade!

hade kvällen blivit filmad hade den utan tvekan kunnat platsa i vilken såpa som helst! jag var ganska trött på slutet (är ju pensionär och är van att somna vid 21-21:30 nuförtiden) så jag garvade mer än deltog i tokigheterna. det var en massa posande för kameran och sandra agerade get. till och med getskägget fick hon till! hahaha!

det går helt enkelt inte att förklara, de flesta skulle nog titta väldigt snett eller uppochner på oss om de varit med.



lördagen blev lugnare. satte ihop stor hylla och ett vitrinskåp som är nyinköpt på ikea. annars var det bara slappa, kebab och film. skööönt :)



ryggen har dock blivit värre igen, men tror jag ansträngt mig lite för mycket. ska försöka ta det lugnt och samla krafter nu!

Ovido - Quiz & Flashcards