Alla inlägg den 24 juli 2009

Av Linda - 24 juli 2009 21:38

fin dag idag. det behövdes efter gårdagen då jag och sambon råkade rejält i luven på varandra. hur sjutton lyckas man börja bråka om ingenting? som sagt har denna fredag varit bättre, robert var ledig och har mest slappat vid datorn medans jag har städat och handlat med syrran.

nu till kvällen hade vi lite fredagsmys. plockmiddag med baguetter med rostbiff, plocksallat och tomat. lite ost och kex och terror på elm street 3. för mig ben&jerry till efterrätt och sambon valde chips.


häromdan träffade jag även min gnutta sandra. vi strövade på stan och var allmänt så knäppa som bara vi kan vara. 



i övrigt är det hundpromenader som vanligt och mycket hund, katt, rått och fågelgos. det känns inte mycket och vi har plats och tid, men vi har tamefan 8 husdjur. haha. tack och lov att vi inte har några hamsterlarver än, ploppa ut ungar ska jag nog vänta med. melissa ploppar så det räcker *lipa åt*

Ovido - Quiz & Flashcards