Alla inlägg den 30 juli 2009

Av Linda - 30 juli 2009 17:05

dagen har spenderats mest utomhus. en buske på framsidan var så jäkla stor så jag hade förberett mig med mammas häcksax (häxsax enligt min goda vän melissa nyckelpiga) och ägnade större delen av förmiddagen till att brottas med den. när robert kom hem från sitt första arbetspass var jag nere vid rötterna. jag fick en tacksam paus (för att laga lunch åt honom men ändå ^^) för han tog över och gjorde det sista.

efter maten tog jag mig an häcken som växer emellan vår framsida och ena grannarnas. jädrar vad jag har ont i handleder och armar nu! bara jag lyfter min vattenflaska börjar armen darra (eller dallra snarare, haha).

blev nyss klar och nu ska jag bara slappa resten av kvällen. ladda för helgen då vi åker till södertälje. weee!

Ovido - Quiz & Flashcards