Direktlänk till inlägg 1 september 2010

nytt försök

Av Linda - 1 september 2010 07:18

ja, nu är jag uppe och vaken en morgon till. mitt dilemma just nu är vädret. vi har friluftsdag idag och jag äger inga regnkläder eller stövlar. det är minst sagt blött ute.

åker jag iväg kommer det garanterat fortsätta med regn och rusk hela dagen. stannar jag hemma kommer det säkert bli massa fint väder.

jag har så svårt att lita på mig själv om min logiska sida har rätt som tycker det verkar som en dum idé att vara blöt och kall precis när jag börjat bli frisk. automatiskt tror jag det sämsta om mig själv; att jag letar anledningar att stanna hemma.

damnit. jag var ju på rätt spår ett tag men nu har jag gått vilse igen. ge mig en karta någon?

 
 
Sockerkick

Sockerkick

1 september 2010 08:33

Inte ska du då tro det sämsta om dig själv :) Hoppas du får en trevlig friluftsdag!

http://sockerkick.bloggplatsen.se

 
Evve

Evve

4 september 2010 00:07

Jag lyckas alltid gå vilse utan karta så jag är övertygad om att du hittar rätt väg snart ändå :)

http://www.thereandbackagain.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda - 20 november 2012 17:00

Ny vecka, nya tag? Jag försöker. Men gravidbullen är i vägen vad jag än ska göra. Ta på sig strumpor till exempel. Det måste verkligen se lika jobbigt ut som det är för häromdagen frågade sambon om han skulle hjälpa mig. Men vad fan, lite värdighet...

Av Linda - 13 november 2012 16:03

Idag har varit en helt okej dag. Det går så otroligt upp och ner med måendet just nu så jag är glad för det lilla. Fick tid över på tvätttiden idag så vi har tvättat lite minityrkläder. Bakat kärleksmums tills en vän till sambon kom förbi, resten är ...

Av Linda - 4 november 2012 16:38

Känslan när hela ens inre skriker "Du har gjort ett misstag!". ...

Av Linda - 4 november 2012 11:38

Tuff dag. Allt känns bajs och blä. Ångest från varje por.

Av Linda - 31 oktober 2012 11:38

Flytten är över. Dock har jag varit megaförkyld ända sedan vi anlände. Frossa, värmevallningar, hosta tills kräkningar, snorig. Ja, ni fattar. Dessutom kan jag inte gå utanför dörren pga smärtor i nedre rygg. Ischias troligtvis. Ska träffa min nya ba...

Ovido - Quiz & Flashcards