Alla inlägg den 10 mars 2010

Av Linda - 10 mars 2010 07:46

detta blir bara mer och mer absurt! idag vaknade jag kvart i sju(!!!). nog för att jag börjar vänja mig vid att stiga upp i tid och känna att det är skönt att hinna så mycket under dagen, men nu börjar det bli löjligt ^^

märks att jag inte är en van morgonmänniska. började dagen med att tappa syltburken på golvet, sambon kunde inte hålla sig för skratt för fem öre. jag hade sylt i hela ansiktet och köket fick vattkoppor. en typisk händelse som åtminstone jag i vanliga fall tolkar negativt; "hela dagen är förstörd, blablabla". men nej då! tänker inte låta det hindra mig från att njuta av denna onsdag, särskilt inte när solen tittar fram före 8 på morgonen!

tvätt idag, vilket passar bra med tanke på köksmattan som nu är helt klibbig. tänker inte planera in något mer utan ta resten av dagen som den kommer. inga tvång, bara spontant. lite dammsugning kan jag säkert klämma in, och svabba köket. annars är jag fri att njuta av livet idag.

jag kan mer och mer hålla med min moster bodil. livet är en gåva.

Ovido - Quiz & Flashcards