Alla inlägg den 9 juni 2010

Av Linda - 9 juni 2010 12:18

jag satt och kikade på de populäraste bloggarna på bloglovin medans jag tryckte i mig lunch (potatis, kassler, ärtor och pepparrotssås. mums!). försöker förstå vad det är som är så speciellt med deras bloggar, jag förstår verkligen inte. personligen skulle jag få värsta prestationsångest över mitt bloggande om jag hade så sjukt många besökare! ^^

vaknat med spänningsmigrän idag. släpade mig iaf upp i morse, proppade i mig treo och frukost och tog en uppfriskande promenad. varmt idag! det är så vackert ute nu, alla blommor i rosa, lila, gult, blått och vitt. det pirrar i hela kroppen av det!

annars ska jag ta det lugnt nu fram tills tvåtiden. ska släpa mig iväg till sjukgymnasten för undersökning av min onda nacke som ger mig huvudvärk. får se om jag orkar träna efteråt, förhoppningsvis släpper smärtan i huvudet såpass att jag kan göra lite få och långsamma övningar iaf, min rygg behöver det. inte så många ggr kvar innan sommaruppehållet så jag vill liksom passa på!


jaja. balkong och ett glas limevatten nu!

Av Linda - 9 juni 2010 12:00

 

det är inte lätt att få bra bilder på paloma då hon sällan sitter still. numera har hon dock hittat en favoritkruka i fönstret där hon sitter och kikar ut på den enormt stora världen. det bästa hon vet är dock att vara lös på balkongen i soligt väder och bada i sin balja! :)

Ovido - Quiz & Flashcards