Direktlänk till inlägg 4 maj 2008

nyckeln till frihet

Av Linda - 4 maj 2008 09:40

äntligen är nätningen av balkongen klar. jag påbörjade det för hur länge sen som helst, men fastnade när jag skulle göra sidorna. igår tog jag och sambon tag i det sista, så nu kan våra 4 tussar sitta där hur mycket de vill.

är vi på framsidan kan vi ha dem lösa, vi har byggt ett "staket" av kompostgaller så de inte springer ut. utom marwin då, som efter sin ninjarymning höll på att få mitt hjärta i halsgropen, han får ha sele.


tanken igårkväll var att vi skulle grilla, men det blev en kycklinggryta och filmen nyckeln till frihet. det är en av mina favoritfilmer och till min stora glädje fängslades sambon lika mycket som jag.


jag hade en stund med fragment av glädje nu på morgonen. det händer inte alltför ofta. vi satt och åt frukost på balkongen med katterna ute och solen på oss. übermysigt!

 
 
Elin

Elin

5 maj 2008 07:20

Hej! Oh, jag skulle med vilja näta in vår balkong så vår lilla Tyra kan vara där ute, men jag kommer mig aldrig för att göra det =/ känns lite småkrongligt.
Jag gillar med nyckeln till frihet, men har inte sett den på jättelänge, kanske skulle ta mig tid till den igen! ne nu väntar skolan =(

http://www.elinsvensson.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda - 20 november 2012 17:00

Ny vecka, nya tag? Jag försöker. Men gravidbullen är i vägen vad jag än ska göra. Ta på sig strumpor till exempel. Det måste verkligen se lika jobbigt ut som det är för häromdagen frågade sambon om han skulle hjälpa mig. Men vad fan, lite värdighet...

Av Linda - 13 november 2012 16:03

Idag har varit en helt okej dag. Det går så otroligt upp och ner med måendet just nu så jag är glad för det lilla. Fick tid över på tvätttiden idag så vi har tvättat lite minityrkläder. Bakat kärleksmums tills en vän till sambon kom förbi, resten är ...

Av Linda - 4 november 2012 16:38

Känslan när hela ens inre skriker "Du har gjort ett misstag!". ...

Av Linda - 4 november 2012 11:38

Tuff dag. Allt känns bajs och blä. Ångest från varje por.

Av Linda - 31 oktober 2012 11:38

Flytten är över. Dock har jag varit megaförkyld ända sedan vi anlände. Frossa, värmevallningar, hosta tills kräkningar, snorig. Ja, ni fattar. Dessutom kan jag inte gå utanför dörren pga smärtor i nedre rygg. Ischias troligtvis. Ska träffa min nya ba...

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards