Alla inlägg den 17 oktober 2008

Av Linda - 17 oktober 2008 12:23

fia och larven är heta som få ^^

Av Linda - 17 oktober 2008 12:05

i onsdags var min söta fia här. det var ett bra tag sen vi träffades, men som alltid känns allt som vanligt ändå. tecken på äkta vänskap! vi käkade lite mat (kassler och pepparrotsgratäng, jäss larven can cook!) och hamnade sedan i vår övernaturligt stora soffa och pratade i flera timmar där vi även hann få i oss te och iskaffe.

jag vill verkligen träffa vänner oftare och umgås mer, men det är svårt. men jag vet att jag måste börja göra saker jag vet att jag tyckt varit roligt. även om de kanske inte kommer vara roliga igen på ett tag, så beror ju det mer på hur jag mår än själva aktiviteten. 



irritationen från i tisdags sitter kvar. självklart vet jag att jag behöver jobba på att inte fastna i kerstins beteende, men det kan inte bara bero på mig. jag tänker inte bara släppa det här nu. jag tänker inte bara gapa och svälja. något måste ju göras, vi är ju flera i dbt-gruppen som mår dåligt av hur hon är.



min blogg är nog ganska trist egentligen. en knäckebrödsblogg som dennis skulle kalla den, haha. fast jag tycker iofs bäst om att läsa om mina vänners dagar än om annat. så det är nog lite olika vad man uppskattar. jag vill ju inte skriva bara för att folk ska läsa, det är mest för min egen skull och för att vänner som jag inte pratar med så ofta ska hänga med i min intressanta tillvaro ^^



jaja. nog med gnäll, även om jag skulle kunna fortsätta många rader till ^^

fredagsmys ikväll med sambon. tacos och film eller idol. lite vin till maten skulle jag tro att det blir också. är jag tillräckligt skicklig får jag nog robert att gå med på en ben&jerry-glass till efterrätt med ;)


Ovido - Quiz & Flashcards