Alla inlägg den 18 oktober 2008

Av Linda - 18 oktober 2008 03:08

jag tror det är magkatarr, eftersom jag hade det för några år sedan. känslan i magen känns igen, men nog fan hade jag isf förträngt hurpass ont det faktiskt gör.

vaknade för någon halvtimme sedan, och klarar inte ens att ligga ner nu. det känns egentligen inte så himla mkt bättre att sitta eller stå, men att jag inte kan ligga beror nog mest på att jag vet att jag inte kommer kunna somna med den här smärtan och sambon ligger lugnt och snusar.



blir rädd också, tänk om det är något annat än magkatarr. när jag fick smärtan hemma hos melissa tänkte jag för mig själv att jag verkligen skulle ringa och få en tid att kolla upp det. tror någon jag gjorde det? nej precis.

nu är ni mina vittnen, jag måste ringa på måndag. är det magkatarr behöver jag medicin innan det blir till magsår. är det något annat kanske annan återgärd krävs.



katterna är lite roliga. när de märkte att jag var vaken och gick upp visste de inte riktigt vad de skulle tro. inte kan det väl vara frukost redan??! bäst att följa efter henne utifall att.



ska dricka mitt te nu som jag hoppas på ska lugna magen. grönt te till och med, gillar inte det egentligen ens, men har hittat ett märke som har grymt goda örtteer och gröna tesorter. får hoppas det hjälper, har massa ont :( 



Ovido - Quiz & Flashcards