Alla inlägg den 23 oktober 2008

Av Linda - 23 oktober 2008 16:53

du är det bästa som hänt mig!

Av Linda - 23 oktober 2008 16:40

har knappt känt av smärtan från gallstenarna alls idag. har inte tagit smärtstillande sedan igårkväll, det känns väldans bra. det är också praktiskt att ha tabletterna hemma utifall ett nytt anfall kommer, om inte annat kanske smärtan lindras tills jag får starkare på akuten. fast jag ska såklart försöka utgå från att det inte kommer tillbaka.

förkylningen är ju bajs såklart, men det är inte i närheten av det andra. ögoninfektionen är också dryg, men jag kan leva med det. det går ju över!



det jobbiga just nu är att i takt med att jag hämtar mig från helgen på sjukhuset börjar kraven på mig själv komma tillbaka. det känns hela tiden som jag måste göra något hela tiden, göra nytta tror jag. just nu försöker jag tänka att jag får faktiskt sitta hela dagen vid datorn, jag får ligga i soffan och glo på film. vilket jag borde tillåta mig utan dåligt samvete annars med, men det måste jag öva mer på. 



vill mest bli frisk så jag och sambon kan ut och kika på halloweensortimentet i år. barnens hus har jag bestämt att vi ska checka in, kanske kan kombinera det med någon snyltmiddag hos en vän eller släkting :)

snart är det jul med! mys! eller jättemys kanske!

har redan ett par julklappar inhandlade/tillverkade och inslagna i fint tomtepapper som blev kvar från förra året. längtar tills jag får pynta här hemma också. har vi råd ska vi köpa lite nytt julpynt, ingen av oss hade så mkt när vi flyttade ihop.



jag älskar de här tillfällena när det pirrar i magen av allt bra jag faktiskt har, och vad mycket bra som kan komma. sällsynta, men ack så härliga!

Ovido - Quiz & Flashcards