Direktlänk till inlägg 5 december 2008

bra start på dagen

Av Linda - 5 december 2008 10:56

till sambons förskräckelse drog jag upp honom 5:45 i morse för en rask morgonpromenad. inte för att han är det minsta ohurtig, men han tycker om att sova vid den tiden ^^ vete sjutton vad jag fick för ryck, men jag kände för att promenixa tidigt, och eftersom det är vinter och mörkt förutom en ganska otrygg värld så behövde jag en livvakt. alltså var robert tvungen att följa med!


det var faktiskt riktigt mysigt, nästan helt folktomt ute. när vi kom hem kröp jag ner och sov lite till, och om jag inte tvingat mig upp nu kunde jag ha legat flera timmar till och myst under täcket och gosat med virus som sov med mig :)



min plan för dagen är att ta det riktigt lugnt, inte med den betydelse att inte göra saker, utan mer att göra dom i långsam takt. pynta klart med julsaker till exempel, tog köket igår och det blev jättemysigt! var rätt trött på julgardinerna jag hade så jag slängde mig på symaskinen och sydde nya, mucho najs. 

tänkte också ta en tur ner på stan och luffsa runt och nynna julsånger i mitt larvhuvud. robert ska med också har jag tänkt, får hoppas på att han är lika juligt harmonisk som jag idag :D

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda - 20 november 2012 17:00

Ny vecka, nya tag? Jag försöker. Men gravidbullen är i vägen vad jag än ska göra. Ta på sig strumpor till exempel. Det måste verkligen se lika jobbigt ut som det är för häromdagen frågade sambon om han skulle hjälpa mig. Men vad fan, lite värdighet...

Av Linda - 13 november 2012 16:03

Idag har varit en helt okej dag. Det går så otroligt upp och ner med måendet just nu så jag är glad för det lilla. Fick tid över på tvätttiden idag så vi har tvättat lite minityrkläder. Bakat kärleksmums tills en vän till sambon kom förbi, resten är ...

Av Linda - 4 november 2012 16:38

Känslan när hela ens inre skriker "Du har gjort ett misstag!". ...

Av Linda - 4 november 2012 11:38

Tuff dag. Allt känns bajs och blä. Ångest från varje por.

Av Linda - 31 oktober 2012 11:38

Flytten är över. Dock har jag varit megaförkyld ända sedan vi anlände. Frossa, värmevallningar, hosta tills kräkningar, snorig. Ja, ni fattar. Dessutom kan jag inte gå utanför dörren pga smärtor i nedre rygg. Ischias troligtvis. Ska träffa min nya ba...

Ovido - Quiz & Flashcards