Direktlänk till inlägg 7 maj 2008

bye bye alf!

Av Linda - 7 maj 2008 15:27

igår spenderade jag, mamma och sambon större delen av dagen på återvinningen. vi hade en hel del skit här hemma, men mamma hade sin hög som hon samlat på sig i typ 10 år ^^

det var första gången på länge jag slockande direkt på kvällen, av fysisk utmattning istället för psykisk. fast jag gissar att det senare hade sin roll med också ändå.

på förmiddagen idag var vi och slängde det allra sista från oss. det tog en stund innan jag kunde slänga ner min gosdjurs-alf i brännbart. ni minns väl alf?! barnen idag har inte en aning om vem det är. 

men iaf. alf var skriven på, trasig och har spenderat sin tid i förråd de senaste.. ja många år. inget att släpa på med andra ord. han var ju ändå nästan en meter hög, så det är ju inget man slänger ner i en kartong. 

han får det nog bra i gosdjurshimlen :) 



 
 
vampireslave

vampireslave

7 maj 2008 21:58

när vi flyttade slängde jag min rosa jättenalle jag fick när jag fyllde tolv. typ oxå nån meter hög, jag sov med den jämt i sängen när jag fick den. men, även den hade suttit nere i källaren de senaste åren och samlat damm, kändes inte särskilt fräsch att gosa med längre, och i en tvättmaskin rymdes den inte.. min rosa nalle och din alf blir säkert kära i gosedjurshimlen^^

http://vampireslave.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Malin

8 maj 2008 10:41

Har ni kastat Alf!!! Varför? Min oxå ju!!

 
Ingen bild

hallonlarv

9 maj 2008 10:44

Till Malin: vi hade ju en varsin! din ligger säkert i lekstugan hos micke eller nåt :)

 
Ingen bild

Malin

9 maj 2008 18:35

Just ja. Bra =o)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda - 20 november 2012 17:00

Ny vecka, nya tag? Jag försöker. Men gravidbullen är i vägen vad jag än ska göra. Ta på sig strumpor till exempel. Det måste verkligen se lika jobbigt ut som det är för häromdagen frågade sambon om han skulle hjälpa mig. Men vad fan, lite värdighet...

Av Linda - 13 november 2012 16:03

Idag har varit en helt okej dag. Det går så otroligt upp och ner med måendet just nu så jag är glad för det lilla. Fick tid över på tvätttiden idag så vi har tvättat lite minityrkläder. Bakat kärleksmums tills en vän till sambon kom förbi, resten är ...

Av Linda - 4 november 2012 16:38

Känslan när hela ens inre skriker "Du har gjort ett misstag!". ...

Av Linda - 4 november 2012 11:38

Tuff dag. Allt känns bajs och blä. Ångest från varje por.

Av Linda - 31 oktober 2012 11:38

Flytten är över. Dock har jag varit megaförkyld ända sedan vi anlände. Frossa, värmevallningar, hosta tills kräkningar, snorig. Ja, ni fattar. Dessutom kan jag inte gå utanför dörren pga smärtor i nedre rygg. Ischias troligtvis. Ska träffa min nya ba...

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards